Majstrovstvá SR v lezení detí a mládeže

21.07.2015 21:45

V sobotu 20.6.2015 sa na lezeckej stene K2 v Bratislave uskutočnili MSR v lezení detí do 15 rokov. Účasť bola slušná cez 40 detí nielen zo Slovenska ale aj Čiech a Maďarska. Aj keď to nie je zrovna najlepší pretek pre začiatočníkov, je to už pre tých najlepších a hlavne skúsených pretekárov, predsa sme sa rozhodli zúčastniť. Dôvod? Zaliezť si na stene s lanom, ale hlavne spolu s dalšími lezúcimi deťmi z celého Slovenska. Aby ich to motivovalo a videli čo im môže tento šport dať...veľa zážitkov, nových kamarátov a nové skúsenosti. Keďže zo všetkých našich lezúňov jednak polovica nesplňala vekovú hranicu a majú skúsenosti s lezením s lanom len do malej výšky (stena K2 má až 15m do výšky), zúčastnili sa len dvaja Viki a Adam. S Adamom sme prišli do Bratislavy deň pred pretekmi...Potrénovali sme chôdzu po slackline, skladanie rubíkovej kocky, otrhali všetko jedlé zo záhrady , dobre sa najedli pred podaním výkonu a mohli sme ísť spať. Ráno si ešte Adam skontroloval, či má všetko v batohu..." mádžo mám, sedák mám, lezečky čo samé lezú mám, 10 rožkov od maminy mám a powerball, keby mi nestačilo lezenie a chcel som sa na záver doraziť tiež mám"...mohlo sa vyraziť. Priamo na stene sme sa stretli aj s Viki a jej rodičmi. A v tú minútu ako sme vošli na stenu, sme už mali problém deti z nej stiahnuť :D Preteky sme odpretekali, Viki najmenšia, najštrbavejšia a najmladšia bojovala statočne. Po dolezení poslednej kvalifikačnej cesty zahlásila :" Konečne si môžem ísť poriadne zaliezť s trénerkami. " A už sme ju mali na lane a striedali sme sa pri nej dve, lebo je nezničiteľná....asi to bude tou vynikajúcou bábovkou od jej maminy :D Domov odchádzali všetci rozbití...my z istenia, decká z lezenia...Ešte sa Viki v aute po prebudení, vyrozprávala tatinovi. " Oci? ešte musím trochu viac potrénovať." Motivácia zafungovala, rodičia zážitky ešte dlho počúvali a my máme radosť zakaždým, keď sa aspoň pár jedincov z nášho klubu do podobných akcií zapojí. Dolezenia.

—————

Späť